Zdá sa, že kombinácia efektivity, sledovania trendov, poznania zákazníka a dobrého marketingu nábytkárovi v žlto-modrých farbách vychádza aj na Slovensku. Napriek vplyvu pandémie dokázal skončiť minulý rok len s miernym poklesom. Výzvou bude ten súčasný, keďže sa v ňom už zrejme začnú výraznejšie prejavovať dôsledky zabrzdenej ekonomiky krajín zamknutých v lockdowne.
Spolieha sa na rozvoj predaja prostredníctvom internetu a zefektívňovaním doručenia tovaru. Spomínané sledovanie trendov na globálnej úrovni dokazuje napríklad najnovšia spolupráca s hernou divíziou spoločnosti Asus. Vytvorili s ňou kolekciu nábytku a doplnkov pre nadšencov počítačových hier. Od februára bude dispozícii zákazníkom v Číne, k nám by mala doraziť na jeseň.
Ikea o pár dní otvorí nové výdajné miesta. Smeruje na stredné Slovensko
Pokles o dve percentá
Vo fiškálnom roku, ktorý sa skončil v auguste, dosiahla Ikea na Slovensku medziročný pokles tržieb o dve percentá na 114,7 miliónov eur. Mierne jej klesol aj zisk o približne 400-tisíc eur, ale zostal nad úrovňou 10 miliónov eur.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?