Vlaňajší prieskum agentúry Nielsen ukázal, že ak majú slovenskí spotrebitelia na výber porovnateľné slovenské a zahraničné potraviny, jednoznačne dajú prednosť slovenským výrobkom. Uprednostnilo by ich takmer 70 percent Slovákov. Považujú ich za najkvalitnejšie, aj keď trom štvrtinám spotrebiteľov pripadajú pridrahé.

Najviac sa pritom zaujímajú o pôvod mäsa a mäsových výrobkov. Nálepku made in Slovakia považuje za dôležitú v tomto sortimente až 91 percent Slovákov. Hneď za mäsovými výrobkami sa umiestnilo mlieko a mliečne výrobky a pekárenské výrobky (88 percent).

Skutočnosť je ale iná. Spotrebitelia reálne nakupujú inak, ako tvrdia v prieskume.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa