Po novom využíva systém spoločnosti Payback, ktorá prevádzkuje vernostné systémy v zahraničí už vyše dvadsať rokov a aj samotná sieť DM s ňou na domácom trhu spolupracuje 17 rokov.
Zákazníci môžu naďalej zbierať body, pričom jedno euro nákupu sa rovná jednému bodu. Po novom si však už nebudú môcť vymieňať body za kupóny, ktoré umožňovali zľavy na celý nákup, produkt alebo konkrétne značky.
Pri Paybacku sa jeden bod rovná jednému centu, zľava z nákupu sa dá uplatniť po nazbieraní 200 bodov, teda ekvivalentu zľavy vo výške dvoch eur.
Na Slovensku single, v Rakúsku multi
Sieť prešla na systém od Paybacku na svojich východoeurópskych trhoch - okrem Slovenska aj v Maďarsku, Česku, Chorvátsku a Slovinsku. Rovnako tak spravila aj v susednom Rakúsku, kde však Payback funguje odlišne.
Kým u nás funguje Payback iba vo forme „singlebrand“, teda prevádzkovateľ programu pre jednu značku, v Rakúsku získal Payback viacerých obchodných partnerov a DM je len jeden z nich (multibrand).
Od 3. mája, kedy bol oficiálny štart Paybacku v Rakúsku, sa na kartičku dajú zbierať body od približne 60 rôznych predajcov. Okrem DM to je aj benzínka BP, portál eBay, zásielkové služby Quelle a Otto, pridať sa majú aj Austrian, Burger King a ďalší.
Vo východnej Európe Payback pre DM „len poskytuje svoje technológie namiesto pôvodného poskytovateľa spoločnosti Cards & Systems, čím je (Payback) zároveň prevádzkovateľom zákazníckeho programu active beauty,“ vysvetľuje pre TREND manažérka marketingu slovenskej dm-drogerie markt Nicol Noseková.
Zrejme aj z tohto dôvodu už kartičky, ktoré sa dajú získať priamo v predajni alebo ich DM zasiela poštou, nedajú
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?