Hlavnou motiváciou odbočky od hlavného biznisu Delie bolo ponúknuť iný druh služby, aby reťazec pôsobil komplexnejšie v lokalitách, kde prevádzkuje obchody. Predajne siete vyrastajú zatiaľ najmä v bratislavských štvrtiach. Doplnkovú službu majú v portfóliu od polovice februára.

„Od spustenia služby sme realizovali viaceré zákazky, ako príklad môžem uviesť vymaľovanie celého bytu alebo lepenie kachličiek v kúpeľni,“ približuje konateľ a šéf Delie Jozef Berko. Prínosom pre zákazníka by podľa neho malo byť ušetrenie času pri hľadaní profesionálnych odborníkov a zjednodušenie výkonu domácich prác, ktoré si vyžadujú odborné oko.

Odbočka od maloobchodu s potravinami nezaťažuje priamo personálne kapacity Delie. Služby hodinového majstra zabezpečuje partnerská dodávateľská spoločnosť Optimal TFM Partner. Firma so sídlom v Petržalke a ročnými tržbami okolo jedného až dvoch miliónov eur podniká v developerskej činnosti a správe nehnuteľností.

Väčšou novinkou, na ktorej pracuje tím Delie, je internetový obchod s potravinami. „Držíme sa stanoveného harmonogramu, e-shop plánujeme spustiť zhruba v polovici roka 2017,“ poznamenáva J. Berko.

Sieť Delia založili bývalí manažéri hypermarketu Carrefour J. Berko a Igor Janok po tom, ako odišli z podobného projektu malých potravín Malina. Prvú predajňu Delia otvorili koncom roka 2015. Reťazec v súčasnosti tvorí 26 prevádzok, v blízkom čase plánuje otvoriť nové pobočky v projekte Zuckermandel a Perla Ružinova. Expanzia mimo Bratislavy je podľa J. Berka zatiaľ v štádiu príprav.