Vivo! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov na nájomnej ploche 36-tisíc metrov štvorcových. Patria k nim pobočky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta, Sportisimo, I-Stores či Biopark.
Premenovanie Polusu sa dalo očakávať, Bratislava je súčasťou širšieho konceptu rakúskej skupiny Immofinanz, ktorá svoje nákupné centrá pod touto značkou prevádzkuje aj v ďalších krajinách. Totožný koncept a jednotný branding umožňuje prehľadnejšie riadenie a čiastočne aj úsporu nákladov.
Zmení sa aj exteriér
„Dôsledne pracujeme na implementovaní našej zákaznícky orientovanej stratégie v oblasti komerčných nehnuteľností a to aj cez investície do rozvoja našich dvoch retailových formátov – Vivo! a Stop shop,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti Immofinanz.
Podľa Adriana Bódisa, country manažéra Immofinanz, sa zamerali na investície do parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu.
Majiteľ si naplánoval aj úpravy exteriéru a okolia Polusu. V prvej polovici roku 2020 by
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?