Oplatia sa predajným reťazcom samoobslužné pokladne? Rozširovanie samoobslužných zón v obchodoch nasvedčuje tomu, že áno. Najväčší hráči zvyšujú počet predajní, kde sa môže zákazník pri platbe obslúžiť sám, prípadne zvyšujú počet takýchto pokladní v jednotlivých predajniach.

Voči otázke TRENDU, do akej miery sa im zavádzanie samoobslužných pokladničných terminálov oplatí a či prevádzkovateľovi prináša úsporu, boli reťazce pomerne tajnostkárske a konkrétne reagovať odmietli. Argumentovali tým, že ide o veľmi citlivé informácie. „Ponechal by som to v rovine, že sa nám oplatia predovšetkým s ohľadom na komfort zákazníka a rýchlosť nákupu,“ konštatuje hovorca Lidlu Tomáš Bezák. Aktuálne už bývalá hovorkyňa Billy Kvetoslava Kirchnerová pripustila aj o niečo viac. „Zavedením týchto pokladní získavame lepšie výsledky v produktivite, to nepopierame,“ povedala pre TREND.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa