Počas kríz, vrátane covidovej, nikdy nemali problém s prevádzkou.

"Umývacie centrá sú ako perpetuum mobile. Keď sú dobré časy, ľudia si kupujú nové autá. Keď sú zlé časy a ľudia si nemôžu dovoliť kupovať nové vozidlá, tak sa zase viac starajú o tie, ktoré majú,“ hovorí CEO spoločnosti CarBax Tomáš Matejbus a približuje plány firmy, ktorá chce uspieť na európskych trhoch a zacielené má aj na Austráliu.

Začiatky spoločnosti, ktorú dnes vedie rodina Matejbusovcov, sa spájajú s 90. rokmi. Peter Matejbus pôsobí v cleaning sektore už približne 33 rokov a stal sa jedným z najväčších predajcov zahraničnej renomovanej firmy v rámci celého Slovenska. Na prelome tisícročia začali dovážať a predávať technológiu pre samoobslužné umývacie centrá. Firmu CarBax v roku 2012 zakladali už ako celá rodina, s manželkou Renátou a so synmi Petrom a Tomášom.

Od roku 2018 naplno, aktívne do spoločnosti vstúpil syn Tomáš, ktorý je dnes výkonným riaditeľom. Jeho starší brat Peter vedie vývoj produktov, výrobu a riadenie prevádzky firmy. Tomáš sa prioritne venuje predaju, exportu a expanzii. Výkonný manažment je dnes v rukách oboch synov, hoci rodičia sa naďalej venujú chodu firmy a pri dôležitých rozhodnutiach o ďalšom smerovaní firmy sa vždy stretnú za jedným stolom.

„Každý si povie svoj názor a potom hľadáme konsenzus. Následne každý zodpovedá za svoju časť, ktorú má na starosti,“ približuje súčasné fungovanie T. Matejbus. V súčasnosti majú rodičia aj synovia po 25 percent vo firme.

Z Nitry do Austrálie

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa