1) Branding - logo, vizitky, emailový podpis, katalóg o firme... to všetko sa spolu nazýva vizuálny branding firmy. Ukazujete, že to s podnikaním myslíte vážne (garážová firma by si profi branding nemohla dovoliť). Takto klient podvedome priradzuje Vašej firme určité renomé. Zároveň bude rozpoznateľnejšia v budúcnosti, pretože dobre urobený branding je aj dobre zapamätateľný.
2) Web - Váš web je Vaša online vizitka, vie spraviť zlý alebo dobrý dojem. Postarajte sa o to, aby bol reprezentatívny, vyladený na mobilné zobrazenia (odmení Vás aj Google, ktorý responzivitu hodnotí v rámci SEO, ktoré takisto netreba zanedbať). Ak máte rozpočet navyše a chcete ukázať konkurencii chrbát, dorobte aj profi animačné prvky webových elementov, aby web s návštevníkmi vizuálne interagoval (tomuto sa v brandži hovorí UX - user experience).
3) Videokatalóg o produktoch či firemné video - Raz vidieť je lepšie ako stokrát napísaný email. Pridajte k osloveniu zákazníkov aj link na firemné video či videokatalóg produktov. Dostanete od ľudí viac pozornosti a ukážte jedinečnosť. Ukážka priestorov zas vzbudí dôveryhodnosť. Prípadne, ak hľadáte zamestnancov, môžete ich priťahovať aj pútavým HR videom.
4) Prítomnosť na sociálnych sieťach - dnes už fakticky neexistuje odvetvie, ktoré by ich mohlo ignorovať. Ak nie z hľadiska akvizície zákazníkov, tak minimálne ako kanál pre hľadanie zamestnancov. Medzi starú známu trojku (Facebook, Instagram, LinkedIn) sa pretlačil aj TikTok, ktorý stále (zatiaľ) poskytuje slušný organický zásah.
5) Ostatné digitálne produkty - Máte na webe 3D konfigurátor? Máte mobilnú aplikáciu či dobre vyladený software? Nemusíte mať, závisí od odvetvia. Ak ho však Vaša konkurencia má, asi mala na to dôvod, pretože aj v základe je to multitisícová záležitosť. Spravte si prehľad, či Vás potichu neporáža v tzv. vzdialenej zákazníckej obslužnosti (dlhší životný cyklus klienta, vyššia stabilita zákazníckeho kmeňa, retencia na báze naviazanosti na Váš ekosystém).
Ako začať s vylepšením? Ak máte záujem svoj digitálny obraz vylepšiť, objednajte si to u odborníkov. Nemáte časové kapacity hľadať piatich rôznych dodávateľov? My vieme. Preto u nás vo verteco.sk máme odborníkov na každú jednu oblasť a preto vieme zastrešiť komplexné dodanie všetkého, čo súvisí s digitálom a firemným imidžom. Stretneme sa? Napíšte nám na [email protected].
Záverečný tip: Ako rozoznáte profesionálov od priemerného dodávateľa? Tak, že Vám za svoju prácu budú ručiť. Preto u nás vždy prichádzame s nezáväznou ukážkou zdarma. Ak by sa Vám nepáčila, neplatíte. Príde nám to fér, čo poviete?
Európska únia po prerušení káblov navrhne ďalšie sankcie proti tieňovej flotile Ruska
Európska únia pohrozila novými sankciami voči ruským plavidlám, čím reaguje na podozrenie zo sabotáže káblovej infraštruktúry medzi Fínskom a Estónskom