Americkej cukrovinkárskej firme Mars sa minulý rok na Slovensku príliš nedarilo. Pandémia stiahla vyše storočnú firmu do straty prvýkrát za posledných desať rokov. Kríza sa prejavila aj na obrate.

Pätnásť percentný pokles výnosov je výsledok, ktorý musí v najbližších mesiacoch zvrátiť novovymenovaný manažér.

V ramci Food festivalu na brastislavskom hrade vycapny Marek Schulz predviedol, ako sa spravne capuje pivo.
Neprehliadnite

Slovenské pivo v kríze. Veľkým firmám lockdowny osekali zisky, malé sú v hlbokej strate

S ďalším nárastom pandemicky odolných sektorov však už nemôžu počítať. So zvyšujúcou sa zaočkovanosťou ich musia potiahnuť najmä tradičné cukrovinky.

Horký rok pre cukrovinkárov

Biznis jedného z dôležitých hráčov v potravinárskom segmente dostal v pandemickom roku zásah. Dôvody nie sú príliš prekvapivé. „Hlavnými príčinami poklesu je dopad plošne platných reštriktívnych opatrení ako znížená mobilita obyvateľstva a dočasná zmena nákupného správania,“ uviedli vo výročnej správe spoločnosti Pavla Hanisch a Jan Záhumenský zo slovenskej pobočky firmy Mars.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa