Súčasná kríza nastavuje podnikateľom zrkadlo. Vidia v ňom, ako v náročných časoch zvládajú firemné procesy, čo im generuje skutočné hodnoty a na čom môžu stavať do budúcnosti. Všetci musia podstúpiť určitú zmenu, ktorá sa nateraz môže javiť ako vynútená okolnosťami.
Musia zreálňovať svoje plány a starať sa o kľúčové biznisové procesy. A kľúčoví sú zákazníci, ľudia, firemná kultúra a hodnoty, prezrádza v rozhovore pre TREND Marián Bíž, vedúci partner spoločnosti EY v Slovenskej republike, ktorá vyhlásila 15. ročník medzinárodnej súťaže EY Podnikateľ roka.
Podnikateľský trh prežíva náročné obdobie. Vy poznáte príbehy mnohých podnikateľov a firiem. V čom potrebujú v tomto čase najviac pomôcť?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?