Počas posledných dvoch rokov bolo v maloobchode s drogériovým sortimentom podľa odborníka Ľubomíra Drahovského cítiť kryštalizáciu pozícií. Nekorunovanými kráľmi a kráľovnami slovenských drogérií sú nemecká dm drogeriemarkt, Teta drogérie a 101 drogérií. Najsilnejšia trojka však nemá vyhraté. Tlačia na ne hypermarkety a supermarkety so širokým sortimentom aj menšie špecializované obchody, konštatuje.
Najväčší hráči vo voňavom biznise majú rozdielne stratégie. Zatiaľ čo dm-ka každým rokom tlačí viac na ekologizáciu, 101 drogerie a Teta siahajú po celebritách a akciách pre deti.
Odlišní sú aj zákazníci. Stále viac
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?