Samuel Krošlák preto už po troch mesiacoch vo vedení rodinnej nábytkárne v Nitrianskej Blatnici angažoval do firmy nového krízového manažéra. Pôvodne to malo byť len na pol roka, no jeho angažmá predĺžil o ďalší rok. „Každá firma má kostlivcov v skrini, ktorých treba povymetať. Navyše sa v rodinnom podniku človek s firmou zrastie, žije s ňou takmer neustále, čo vedie k tomu, že prehliada problémy,“ vysvetľuje.

Odchod kľúčového človeka

Najatý krízový manažér dostal za úlohu dať dokopy kľúčové oddelenie výroby čalúneného nábytku, kde pracuje takmer osemdesiat percent zamestnancov firmy. Dlhodobá šéfka tohto oddelenia krátko pred nástupom S. Krošláka do čela firmy odišla a jej náhradníčka nemala ešte dostatočné skúsenosti s riadením takého počtu ľudí.

„Cez referencie som našiel

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa