Veľtrhy a výstavy sú pre firmy jedným z nástrojov, ako môžu propagovať svoje produkty či služby. Pandémia koronavírusu však postihla aj segment výstavníctva a mnohé fyzické výstavy či veľtrhy boli presunuté či zrušené.
Okrem toho budú v súčasnosti firmy oveľa intenzívnejšie rozmýšľať, koľko budú investovať do marketingu a akým spôsobom sa môžu prezentovať. Pre veľa z nich je medzinárodné výstavné podujatie finančne príliš náročné a hľadajú aj nové možnosti. Majú online výstaviská šancu na úspech a dokážu kompletne nahradiť tradičné fyzické výstavy?
Dáta o zákazníkoch sú často neobjavený poklad. Obchodom zvýšia predaj o desiatky percent
Online výstavisko
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?