Výnosy O2 Slovakia v poslednom kvartáli 2014 medziročne vzrástli o 20 percent na 63,5 milióna eur. "Rok 2014 bol našej spoločnosti rokom investícií. Ich výška dosiahla 32 percent z celkových výnosov, čo svedčí o skutočne masívnom investovaní na Slovensku," zhodnotil ostatný rok generálny riaditeľ O2 Slovakia Martin Vlček. Zároveň dodal, že aj v tomto roku bude operátor investovať, prevažne do výstavby sietí.

Podľa zverejnených informácií priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol vlani 6 eur. ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry bol na úrovni 13,3 eura.

Ku koncu decembra 2014 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 9,4 percenta na viac ako 1,684 milióna. Od začiatku minulého roka zaznamenala spoločnosť čisté zvýšenie zákazníckej bázy o 145-tisíc.

Za ním stál podľa vyjadrenia operátora 10,8-percentný medziročný rast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 858-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb stúpol medziročne o 7,9-percenta na viac ako 826-tisíc.

O2 pôsobí na Slovensku prostredníctvom slovenskej dcéry materskej O2 Czech Republic od roku 2006, keď naň vstúpila ako súčasť španielskej skupiny Telefónica. Svoju komerčnú prevádzku začala 2. februára 2007 a poskytovala služby pod značkou O2. Skupina Telefónica sa koncom roka 2013 dohodla na predaji Telefónica Czech Republic vrátane slovenskej dcéry skupine PPF za 2,467 miliardy eur. Česká i slovenská firma sa premenovali na O2. Telekomunikačný operátor bude pôsobiť pod touto značkou v ČR aj na Slovensku až do roku 2022.