„Uvedenie nového modelu Ghost prináša aj úplne nové moderné ponímanie sveta luxusu,“ uviedol Frank Tiemann, riaditeľ pre korporátnu komunikáciu pre strednú a východnú Európu spoločnosti Rolls-Royce Motor Cars. Dodal, že akonáhle nový model Ghostu odhalili , „okamžite sa stal vlajkovou loďou nového post-opulentného sveta luxusu“.

Dizajnéri, konštruktéri  a remeselníci požadovali pri procese vzniku vozidla absolútnu tvorivú slobodu, napriek tomu sa chceli držať zaužívanej klasiky dizajnu tohto modelu. Už pri vzniku prvých skíc, ešte pred prvotným návrhom nového modelu Ghost a vývojom jeho technických riešení, dostal tento dizajnérsky smer pomenovanie „post-opulentný“.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa