Najviac z novej investičnej injekcie, vyše dva milióny eur, využije pivovar na rozšírenie výroby plechovkových pív. Súčasná vyťaženosť jeho staršej plechovkárskej linky je totiž už na úrovni 90 percent a neustále rastie. Po novej investícii sa zvýši plechovkárska kapacita pivovaru o tretinu. Produkcie plechovkového piva sa v podniku dostane až na 22-tisíc hektolitrov mesačne.
Šarišský pivovar pritom už dlho vyrába nielen domáce značky skupiny Šariš, Topvar a Smädný Mních, ale aj pivá sesterských pivovarov z Česka. Hlavne ochutené varianty Birellu. Nápoje východoslovenského pivovaru pritom smerujú nielenna slovenský, ale aj maďarský trh.
Začiatok prípravných prác na novej investícii je plánovaný už na jeseň tohto roka. Inštalácia novej plechovkovej linky sa uskutoční v januári 2019, pričom v plnej prevádzke bude od konca februára.
Materský Asahi inštaláciou novej plechovkovej linky zároveň reaguje na všeobecný trend zvyšujúcej sa obľúbenosti plechoviek.
Plzeňský Prazdroj Slovensko na Šariši investuje aj potom, čo má za sebou pomerne ziskové obdobie. Po rozhorení krízy spred dekády síce firma s ročnými tržbami presahujúcimi sto miliónov eur nedosahovala optimálne výsledky, no posledných päť rokov zarábala previdelne od siedmich až do desiatich miliónov eur ročne.
Okrem spomínaných slovenských značiek a českého Birellu predáva firma vo veľkom na tuzemskom trhu aj ďalšie sesterské české značky Pilsner Urquell, Veľkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Excelent i cider Kingswood.