Celkové tržby spoločnosti do 31. mája stúpli medziročne o jedenásť percent na 7,4 miliardy amerických dolárov. V Severnej Amerike sa tržby zvýšili o desať percent, v západnej Európe o 18 percent. V celkovom finančnom roku stúpol čistý zisk spoločnosti o deväť percent na 2,69 miliardy dolárov.

Tržby súvisiace s futbalom vzrástli o 21 percent na 2,3 miliardy dolárov, upozornila agentúra AP. Spoločnosť predpokladá, že futbalový šampionát podporí jej tržby taktiež aj v prvom štvrťroku nového finančného roku.

Objednávky na obuv a oblečenie značky Nike s dodávkou medzi júnom a novembrom stúpli o dvanásť percent, v samotnej západnej Európe o 25 percent.

Nike na tohtoročnom šampionáte v Brazílii po prvýkrát sponzoruje viac tímov ako nemecký konkurent Adidas. Firma na propagáciu svojich výrobkov využila aj futbalové hviezdy, akými sú Cristiano Ronaldo či Wayne Rooney. Spoločnosť taktiež poukázala, že väčšina futbalistov na majstrovstvách používa topánky jej značky.