Jedno poschodie venovali pánskemu oblečeniu, na ďalšom sa nachádzajú veci pre dámy a deti, ďalšie podlažie venovali výhradne teniskám či službám pre členov Nike Plus, opisuje Business Insider. Každá teniska má svoj samostatný podstavec a osvetlenie, ako múzejný exponát. Samotný „sneaker lab“ pôsobí, ako keby ste vchádzali do vývojového strediska, v priestoroch sú naaranžované skice, návrhové koncepty aj šijacie stroje.

QR kódy a appka

Predajňa je polepená QR kódmi, ktoré po skenovaní odkážu na ďalšie funkcie predajne či tovaru. Zároveň sú integrované s aplikáciou Nike – zákazníci ju môžu použiť na zakúpenie tovaru priamo z regálu bez toho, aby museli čakať v rade na pokladňu. Vďaka nej, ak zákazník nemá náladu, môže nakúpiť tak, aby nemusel komunikovať ani s jedným zamestnancom (ktorých tam volajú „store athlete“).

Nike má novú vlajkovú predajňu. Ísť tam bez mobilu je čudné

Zdroj: Nike

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa