V obchodnom dome Nový Smíchov otvorili prvú „phygital“ predajňu, ktorá v sebe spája kamenný obchod s online predajom. O chod obchodu spoločnosti eobuv a Modivo sa stará technológia spoločnosti Nanovo. Očakáva sa, že technológiami nabité predajne budú predstavovať budúcnosť nakupovania v obchodných centrách. Originálne riešenie má zákazníkom priniesť väčší komfort, rýchlosť a najmä zážitok z nakupovania.
Tovar príde do kabínky
V predajni sa nenachádzajú žiadne regály s oblečením či s obuvou. Namiesto nich zákazníci nájdu veľkoformátové displeje známe z fast foodov či niekoľko tabletov prezentujúcich aktuálnu ponuku obchodu. Na nich je možné vyhľadať si tovar podľa rôznych parametrov a následne si ho aj objednať. Zákazníci si svoj tovar môžu vyskúšať vo futuristikých kabínkach. Nechýba ani živý, celkovo 80-členný personál, ktorý v prípade potreby zákazníkom s nákupom poradí. Predajňa tiež disponuje aj výdajňou tovaru objednaného cez internet.
Pražská predajňa sa môže pochváliť rozlohou až 1 800 štvorcových metrov. Veľkú plochu zaberá samotný sklad, ktorý združuje viac ako sto tisíc produktov. K dispozícii je desať interaktívnych skúšobných kabínok, do ktorých je vybraný tovar doručený do troch minút od jeho objednania. Súčasťou kabínok je aj veľká obrazovka, na ktorej sa zobrazuje tovar, ktorý si zákazník vybral.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?