Na slovenský trh v tomto roku vstúpi osem nových maloobchodných značiek. Najviac z nich je odevných a svoje predajne otvárajú prevažne v nákupných centrách. Dobrou správou je, že nemieria len do hlavného mesta, ktoré je poväčšine cieľovou zastávkou všetkých zvučných mien. Takmer polovica z nich smeruje do Prešova.
Bratislava vs. geografický východ
Dostavba projektu spoločnosti HB Reavis, autobusovej stanice Nivy a k nej priradených komplexov, vytvorila priestor pre nákupnú pasáž. Na Nivy v treťom kvartáli tohto roka prídu španielske módne značky patriace do skupiny Inditex Group, a teda Oysho a Zara Home.
Na rovnaký čas je naplánované otvorenie prevádzok poľského módneho brandu Tatuum a amerického GAPu.
Tepláky sú symbolom obmedzení, home officov a sociálneho dištancu
„Slovensko zostáva zaujímavou destináciou pre expanziu na trhu etablovaných značiek. Nie je to len Bratislava, ktorá je už tradične bránou prichádzajúcich nových značiek na trh. Rastom kúpnej sily, konkurencie a otváraním kvalitnejších maloobchodných nehnuteľností aj mimo hlavného mesta nie je veľkou výnimkou, keď sa značky rozhodnú otvoriť svoju prvú predajňu v inom slovenskom meste,“ vysvetľuje Pavol Kopernický, vedúci retail tímu v spoločnosti Cushman & Wakefield na Slovensku.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?