1.Nike Hodnota: 71,6 miliárd dolárov
Na čele rebríčka najhodnotnejších odevných značiek je Nike, ktorá dominuje módnemu a športovému priemyslu. Podľa analytikov jej hodnota stúpa najmä vďaka inovatívnemu dizajnu a silným marketingovým kampaniam. Spoločnosť založil Phil Knight a Bill Bowerman v roku 1964 pod názvom Blue Ribbon Sports. V roku 1971 sa premenovala na Nike.
Zaujímavosťou je, že ikonické logo „fajky“ navrhol v roku 1971 študent grafického dizajnu len za 35 dolárov. Symbolizovať má pohyb a rýchlosť. Americká firma je známa svojimi veľkými športovými sponzorstvami a ikonickými kampaňami, vrátane spolupráce s Michaelom Jordanom na produktovej rade Nike Air Jordan a ďalšími športovcami ako napríklad Serena Williamsová či Cristiano Ronaldo. Podobne ako konkurencia, aj Nike sponzoruje množstvo nielen futbalových klubov dresmi a ďalšími produktami.