Plány, s ktorými nedávno prišiel slovenský automotive a dva jeho výrobné podniky, prekvapili asi aj najväčších skeptikov. Ohlásená tisícka voľných pracovných miest v segmente, na ktorom stojí z veľkej časti slovenský priemysel, môže totiž znieť ako náplasť na koronakrízu.
Stovka nových ľudí Volkswagenu v Bratislave nestačila. Hľadá nových a príjme ďalších štyristo
Mnohí by chceli veriť, že slovenský Detroit je stále v plnej sile a je o niekoľko krokov ďalej, než konkurencia a je už korona-odolný. V istom smere je tomu tak. Aj keď iba nateraz. Náhla potreba prijímať nových ľudí v tomto prípade priamo nesúvisí s ekonomickou situáciou vo svete.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?