Výsledky prekonali očakávania analytikov a cena akcií podniku po ich zverejnení vzrástla o viac ako šesť percent. Dostala sa tak na rekordné maximum nad 130 dolárov, napísala agentúra DPA.
Facebook ťažil z rastu záujmu o reklamu prostredníctvom jej populárnej aplikácie pre mobilné zariadenia, akými sú smartfóny a tablety. Mobilná inzercia sa na celkových príjmoch podniku z reklamy v druhom štvrťroku podieľala 84 percentami, napísala agentúra Reuters.
Zisk na akciu bez zahrnutia mimoriadnych položiek stúpol na 97 centov z 50 centov pred rokom. Výrazne tak prekonal očakávania analytikov, ktorí ho odhadovali na 82 centov. Počet každodenných používateľov siete Facebook sa v júni vyšplhal na 1,13 miliardy, čo predstavuje medziročný nárast o 17 percent. Firme sa okrem toho podarilo zvýšiť priemerný príjem na jedného užívateľa, upozornila finančná televízia CNBC.