Reťazec sa tak vracia k politike, na ktorú sa kedysi firma prestala spoliehať. V roku 2013 zrušila populárne „dolárové menu“. Majitelia franšíz sa sťažovali, že napríklad predaj dvojitého cheeseburgera za jeden dolár ohrozuje ich zisky, pripomenula agentúra Reuters.
Nové menu ponúkne od 4. januára nealkoholické nápoje ľubovoľného objemu a cheeseburgery za dolár, malé kávové nápoje McCafé za dva doláre a Happy Meal menu alebo trojité cheeseburgery za tri doláre.
Podľa Boba Goldina z americkej poradenskej spoločnosti Pentallect ide o rizikovú stratégiu. Agentúre Reuters povedal, že zvyšujúce sa výdavky na potraviny a pracovnú silu by mohli z trhu vytlačiť časť majiteľov franšíz, ktorí tento rast nákladov ponesú.
Konkurenčný americký reťazec rýchleho občerstvenia s mexickým jedlom Taco Bell má v ponuke približne 20 jednodolárových položiek. Prevádzky Subway tiež ponúkajú 15-centimetrové sendviče za 2,99 dolára.