Tradičný výrobca mäsových výrobkov sa rozhodol využiť potenciál na trhu. „Eshop plánujeme spustiť v októbri, aby bol funkčný a prevádzkyschopný a pomohol nám v predaji hlavne počas predvianočných nákupov zákazníkov,“ vysvetľuje majiteľka Janka Parížeková.
Portfólio spoločnosti sa zameriava najmä na tradičné sušené mäsové výrobky, ktoré nepotrebujú chladenie počas prepravy. Vyrábajú ich tradičnou metódou a trvanlivosť majú od 30 do 60 dní. „Je to výhoda, pretože môžeme využiť bežné distribučné kanály,“ dopĺňa.
- V článku sa ďalej dozviete:
• nielen trvanlivé, ale aj chladené
• potravinárske eshopy pribúdajú, jeden reťazec však odoláva
• o koľko narástol elektronický obchod na Slovensku
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?