Nový módny brand je inšpirovaný celým menom speváčky Robyn Rihanna Fenty. Pod značkou, ktorej štart je naplánovaný na jar tohto roka, sa budú vyrábať ňou navrhnuté odevy, obuv a doplnky.
Fenty rozšíri rodinu zhruba sedemdesiatich značiek, ktoré zastrešuje LVMH. Patria k nim napríklad Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi či Givenchy. Posledným novým luxusným prírastkom v portfóliu LVMH bola v roku 1987 značka Christian Lacroix, píše portál Time.com.
Módny dom Rihanny je prvou značkou v ére Instagramu, ktorú podporuje globálne zoskupenie luxusných značiek. LVMH už investovala do Fenty 30 miliónov eur, podobný „vklad“ do značky vložila tiež jej šéfka v podobe svojho mena či vplyvu.
Vplyvná módna ikona
Obdobu značky Fenty Beauty používa Rihanna vo vlastnom kozmetickom biznise, podľa BBC jej tržby vlani dosiahli takmer pol miliardy eur. Speváčka v minulom roku uviedla na trh tiež značku spodného prádla Savage X Fenty.
Rodáčka z Barbadosu je známa odvážnymi modelmi a považovaná za módnu ikonu. Na sociálnej sieti Instagram má približne 70 miliónov fanúšikov. V minulosti spolupracovala so značkami Puma či Mac Cosmetics.
LVMH stále viac zapája
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?