V rozhovore sa dočítate:
- V čom bude tohtoročná expanzia spočívať
- Ako sa darí gastro prevádzkam v Banskej Bystrici a Bratislave
- Čo ich podnikanie s rodinou naučilo
- Či plánujú rozširovať portfólio produktov
Ako hodnotíte uplynulý rok z hospodárskeho hľadiska?
Juraj Lunter: Z hľadiska rastu pozitívne. Podarilo sa nám narásť o 17,7 percenta na obrate a vstúpiť na nové trhy. Zároveň sme kompletne vymenili manažment a pripravili sme firmu na najbližšie dva roky, počas ktorých by sme chceli výrazne narásť. Vo veľkom sme investovali do automatizácie výroby a zlepšili sme, dá sa povedať, fungovanie celej firmy.
V čom bude tohtoročná expanzia spočívať?
Juraj L.: Chceme vstúpiť na nové trhy. V roku 2020 by sme mali byť už v devätnástich krajinách. Prvýkrát sa dostaneme do Škandinávie, Veľkej Británie a Talianska. Zároveň by sme chceli byť viditeľnejší na trhoch V4-ky, obhájiť pozíciu lídra v Česku a na Slovensku. To si už bude žiadať aj značné investície do marketingu.
Radikálne ste vymenili manažment firmy. Ako tento krok zatiaľ hodnotíte?
Juraj L.: V spolupráci s externým poradcom sa nám podarilo nájsť ľudí, ktorí priniesli do firmy dynamiku. Keď si pozriete výsledky za posledné štyri roky, začala spoločnosť po období významného rastu stagnovať. Stratili sme dynamiku.
Čím to bolo spôsobené?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?