Cestujúcemu bude jedno, či poletí s Lufthansou, jej dcérskymi spoločnosťami Swiss International Air Lines či Austrian Airlines alebo s čínskym vlajkovým dopravcom, lebo dostane služby v rovnakej kvalite a za rovnakú cenu.
Lufthansa bude môcť predávať ako svoje vlastné linky aj lety Air China do množstva čínskych destinácií bez toho, že by tam musela otvárať ďalšie nové linky vlastnými lietadlami s rizikom, že nebudú dostatočne vyťažené.
Čínsky dopravca získa ďalších európskych cestujúcich na domáce trate a pre vlastných pasažierov možnosť presadania na približne polovicu medzikontinentálnych liniek Lufthansy a jej dcér vo Frankfurte, Mníchove, Zürichu a Viedni.
Obe spoločnosti sú členmi globálnej Star Alliance a posilnia si svoje pozície a konkurenčné výhody na oboch trhoch v čoraz hustejšej doprave v Európe i Číne. Čínsky trh pokladá Lufthansa za druhý najdôležitejší na svete.
Podobné výhodné partnerské dohody Lufthansa Group má už japonskou spoločnosťou All Nippon Airways (ANA), Singapore Airlines, americkými United Airlines a Air Canada. Ide tiež o členov Star Alliance.