Víziu doručovania zásielok predstavila firma na tohtoročnom veľtrhu Consumer Electronics Show (CES) v Las Vegas. Continental, ktorý je známy najmä výrobou pneumatík, sa chce presadiť aj v segmente poskytovateľov doručovacích služieb. No namiesto tisícok zamestnancov rozvážajúcich zásielky uvažuje o zapojení „psov“.

Štvornohí robotickí doručovatelia z kovu a elektrických obvodov neponesú balík v zuboch, ale v schránke pripevnenej na svojom tele. Nebudú sa s ním pachtiť celú trasu. Firma ich nasadí do akcie na takzvanú poslednú míľu, čiže finálnu pasáž doručenia zásielky k dverám zákazníka.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa