Lidl naďalej kreslí na Slovensku expanzné plány, podobne ako viacerí jeho konkurenti. Cieľový počet predajní, ku ktorému sa chce dopracovať, však vytýčený nemá.

„Pozeráme sa na trh s vývojom v čase. Pôvodne sme napríklad plánovali iba jednu predajňu v Liptovskom Mikuláši, no ekonomický rozvoj oblasti za posledných zhruba päť rokov bol pre nás taký zaujímavý, že sme sa rozhodli otvoriť tam druhú predajňu,“ hovorí pre TREND.sk šéf slovenského Lidla Matúš Gála.

Veľké obchodné reťazce sa dostali už aj do menších miest a odľahlejších regiónov. Nezriedka sa stáva, že nové predajne pribúdajú v oblastiach, kde už majú zastúpenie nielen oni, ale tiež viaceré konkurenčné siete. „Snažíme sa vracať i k lokalitám, ktoré sme pred rokmi vyhodnotili ako oblasti s ohraničeným počtom predajní. Z expanzného plánu nevylučujeme v podstate žiadne mesto alebo oblasť,“ približuje M. Gála.

Lidl verí Liptovu, v Mikuláši otvára druhú predajňu

Nová predajňa Lidla v Ilave Zdroj: Lidl

Zástup slovenských miest, v ktorých má Lidl viac ako jednu predajňu, je pomerne početný. Okrem krajských sídiel sa rozrástol aj vo viacerých okresných mestách, naposledy na jar tohto roka v Dunajskej Strede. Pred ňou otvoril svoj druhý obchod v Komárne. Má ho tiež v Nových Zámkoch, Piešťanoch, Prievidzi, Martine, Zvolene, Poprade či Spišskej Novej Vsi.

Druhá filiálka v nákupnom centre

Nemecký diskont zo skupiny Schwarz prevádzkuje po štrnástich rokoch od štartu na slovenskom trhu

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa