Tržby spoločnosti Pepco Slovakia, ktorá prevádzkuje sieť diskontných predajní s lacným oblečením a bytovými doplnkami značky Pepco vlani zaznamenala rekordný hospodársky výsledok.

Za predaj tovaru, vlastných výrobkov a služieb firma dosiahla vo finančnom roku, ktorý sa skončil 30. septembra 2019 tržby na úrovni 85,5 milióna eur. To je v porovnaní s predchádzajúcim účtovným obdobím nárast o viac ako 21 percent. Predaj odevov vlani tvoril takmer šesťdesiat percent z celkových tržieb, zvyšok tvoril predaj produktov do domácnosti.

Čistý zisk spoločnosti vzrástol na 10,1 milióna eur a rentabilita tržieb bola na úrovni takmer 12 percent. V priebehu účtovného obdobia spoločnosť otvorila desať nových obchodov. „V ďalšom roku máme opäť cieľ otvoriť minimálne desať predajní, pričom veríme, že sa nám tento cieľ podarí prekonať,“ uviedol pre TREND Roman Oroš, finance manager pre Slovensko a Česko.

Zisk ďalej investujú

Na konci účtovného roka bolo na Slovensku 102 predajní Pepco. Expanzia však pokračuje a doteraz ich na našom trhu otvorila celkovo 106. Na konci minulého septembra pre sieť pracovala tisícka zamestnancov.

O takmer tridsať percent spoločnosti vzrástli aj mzdové náklady, ktoré tvorili viac ako 11,9 percent z celkových výdavkov. Firma patrí aj medzi významných inzerentov na trhu. Do marketingu a reklamy investovala vlani 1,9 milióna eur. Ako ďalej uviedol R. Oroš, do nových predajní, rozšírenia starších a relokovaní predajní minulý rok investovali približne dva milióny eur.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa