Kofola sa zameriava na posilnenie svojej pozície na domácom trhu nealkoholických nápojov. Na akvizíciu Korunní a Ondrášovky sa chystali už dlho. Doplnenie portfólia im pomôže v ďalšom raste v segmente HoReCa, pričom značka liečivej vody Šaratica otvára cesty aj do lekární.

„Pre Korunní aj Ondrášovku je to najlepší scenár, aký sme si mohli priať. Nedokážem si pre zabezpečenie dlhodobého a zdravého rastu oboch firiem predstaviť vhodnejšieho kupca, ako je Kofola,“ komentuje transakciu za predávajúcu skupinu člen predstavenstva Pavol Krúpa.

Reorganizácia nutná

V nadväznosti na akvizície v kombinácii s aktuálnou situáciou na trhu uskutočnila Kofola vnútornú reorganizáciu. „Vytvorili sme špeciálny integračný interný tím pod vedením Jiřího Vlasáka, riaditeľa pre stratégiu Skupiny Kofola. Tiež sme posilnili skupinové vedenie financií, kedy do ich čela nastúpil Martin Pisklák, ktorý má za sebou úspešnú integráciu spoločností Radenska a Studenac do štruktúr Skupiny a zároveň má veľké skúsenosti z prevádzky a operatívneho riadenia firmy,“ hovorí generálny riaditeľ Jannis Samaras.

Úlohou Daniela Buryša ako generálneho riaditeľa Kofoly pre ČeskoSlovensko bude 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa