V roku 2006 priniesla Coca-Cola na americký trh Coca-Cola Blak, kávovú verziu vlajkového produktu. Do dvoch rokov však produkt po nezáujme spotrebiteľov stiahli.
V nasledujúcich rokoch to skúšali na európskych trhoch s nápojmi Coca-Cola Plus Coffee a Coca-Cola With Coffee. V nich je viac kofeínu aj kávy ako v „Blak“ verzii.
Po úspechu v Austrálii, Taliansku, Španielsku a Poľsku sa koncern minulý rok rozhodol pre rozšírenie kávových nápojov na ďalších 25 medzinárodných trhov. Na Slovensku je Coca-Cola Plus Coffee od leta minulého roka a do Spojených štátov by sa podľa CNN mohol vrátiť budúci rok.
Na Slovensku
Pepsi Café Zdroj: Pepsi
Tretí pokus Pepsi
V novej dekáde sa však pokúša priniesť na domáci trh podobný produkt aj najväčší rival Pepsi. Kola s kávou bude dostupná
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?