Má to byť revolúcia na poli elektromobility a do istej miery aj vlajková loď Volkswagenu na trhu elektrických a cenovo dostupných vozidiel. Nemecká značka chce novinkou priamo konkurovať ázijským importérom elektromobilov a najmä americkej značke Tesla.

Na navrhnutie dizajnu svojej novinky si povolala slovenského dizajnéra Jozefa Kabaňa, ktorý sa medzičasom stal šéfdizajnérom značky.

Pre model s označením ID. Life sa rozhodol ísť do retro štýlu s množstvo ekologicky udržateľných materiálov a zakomponovaním nových technológií. Podľa najnovších informácií, ktoré uviedol portál Automotive News Europe s odkazom na svoje zdroje a internú správu priamo z automobilky, však výrobca nad takýmto vozidlom takpovediac krúti nosom.

Dokonca sa mu vraj nepozdáva jeho dizajn a do uvedenia na trh a sériovej produkcie má dokonca údajne požadovať modernejší redizajn.

Zmenám sa zrejme nevyhne

Nízkonákladový vstupný elektromobil Volkswagenu, ktorý predstavili zatiaľ ako koncept v štýle crossoveru ID. Life na septembrovom autosalóne v Mníchove, upadá do nemilosti vo Wolfsburgu.

Podľa portálu Automotive News sa má najnovšie šéfdizajnér J. Kabaň a jeho tím venovať modernejšiemu vzhľadu elektrického vozidla, ktorý má, na rozdiel od pôvodného retro vzhľadu ID. Life, prilákať viac mladých zákazníkov. Tí chcú moderné elektrické vozidlo v cenovej úrovni približne 20-tisíc eur.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa