Viete, aký je rozdiel medzi inováciou a kreativitou? Aj to bola jedna z otázok smerom k publiku na druhom ročníku Medzinárodného kongresu rodinných firiem.
Jednou z kľúčových úloh pre celý tím v úspešnej firme je sústrediť sa na to, čo biznis posunie dopredu. Priznať si chybu je často najlepším spôsobom, ako sa zlepšiť a vytvoriť niečo nové.
Zverenské fondy sú na stole. Rodinným firmám uľahčia medzigeneračnú výmenu
Vlastnosť a finálny produkt
Inovácie či inovatívne riešenia neprídu samé od seba. Treba na nich tvrdo pracovať. To platí či už pre veľký konglomerát, ale aj pre rodinnú firmu. Základnou vlastnosťou úspešných podnikateľov je kreativita. Práve tým sa tieto dva pojmy od seba odlišujú.
Kým inovácia predstavuje finálny produkt alebo proces, ktorý zlepší chod podniku, kreativita je ľudská vlastnosť. Niektorí ľudia jej majú požehnane od prírody, iní musia kreatívne myslenie trénovať. To podľa odborníkov funguje, ako sval a dá sa zlepšovať.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?