Za jednu dekádu ovládnu predaje áut elektromobily. Taká je dnes filozofia a obchodná stratégia viacerých výrobcov a predajcov vozidiel. Akokoľvek veľmi sa im táto idea páči alebo nepáči, nepriamo s ňou súhlasia všetci.
Škoda Auto síce brzdia čipy a nevyrába, po koronakríze už ale strojnásobila zisk
Navyše musia, pretože aktuálne politické ciele rátajú s nulovými emisiami z dopravy po roku 2050 či 2055. Sú to ambiciózne zámery, ktoré však bude v priebehu času nutné potvrdiť reálnymi číslami.
Jedno z piatich
Napríklad česká automobilka Škoda, dcérska značka nemeckého koncernu Volkswagen, plánuje v roku 2030 vyrábať jeden a pol milióna vozidiel. V Európe sa chce zamerať hlavne na elektromobily, zároveň chce posilniť pozíciu výrobcu cenovo dostupných áut, a to nielen na starom kontinente.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?