Futbalista Marek Hamšík môže mať zo svojho biznisu s vínom radosť. Spoločnosti Hamsik Corporation, ktorá sa zaoberá distribúciou a predajom značkového vína Hamsik vyrábaného v Taliansku vzrástli v prvom roku pandémie tržby o 15 percent a v druhom roku až o tridsať percent.

Kým v rokoch 2018 až 2020 sa firma ešte nachádzala v strate, vlaňajší rok by jej mal priniesť hospodársky výsledok pohybujúci sa okolo nuly. Do výraznejšieho zisku sa dostane už v tomto roku.

Investície do výroby a značky

Dôvodom straty boli, prirodzene, investície, keďže firma vznikla len v roku 2018 a na svoj štart potrebovala finančné prostriedky. „Investície smerovali najmä do budovania značky, ako aj do samotnej výroby,“ konštatuje Dušan Hamšík, futbalistov strýko, ktorý je zodpovedný za obchodné a prevádzkové aktivity súvisiace s vínovým biznisom.

Hamšíkovci si nechávajú víno vyrábať v talianskej vinárskej firme Serena z benátskej oblasti, ktorá vyrába víno už päť generácií. Talianska firma okrem toho zabezpečuje aj nákup fliaš, ich plnenie, ako aj špeciálne obrandované zátky či kolky.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa