Futbalista Marek Hamšík môže mať zo svojho biznisu s vínom radosť. Spoločnosti Hamsik Corporation, ktorá sa zaoberá distribúciou a predajom značkového vína Hamsik vyrábaného v Taliansku vzrástli v prvom roku pandémie tržby o 15 percent a v druhom roku až o tridsať percent.

Kým v rokoch 2018 až 2020 sa firma ešte nachádzala v strate, vlaňajší rok by jej mal priniesť hospodársky výsledok pohybujúci sa okolo nuly. Do výraznejšieho zisku sa dostane už v tomto roku.

Investície do výroby a značky

Dôvodom straty boli, prirodzene, investície, keďže firma vznikla len v roku 2018 a na svoj štart potrebovala finančné prostriedky. „Investície smerovali najmä do budovania značky, ako aj do samotnej výroby,“ konštatuje Dušan Hamšík, futbalistov strýko, ktorý je zodpovedný za obchodné a prevádzkové aktivity súvisiace s vínovým biznisom.

Hamšíkovci si nechávajú víno vyrábať v talianskej vinárskej firme Serena z benátskej oblasti, ktorá vyrába víno už päť generácií. Talianska firma okrem toho zabezpečuje aj nákup fliaš, ich plnenie, ako aj špeciálne obrandované zátky či kolky.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa