H&M zväčšil predajňu o 850 metrov štvorcových aj na prvé nadzemné podlažie a na Slovensku v súčasnosti neprevádzkuje väčšiu pobočku. Nakupovať už aj v novej časti môžu zákazníci od stredy.
Celková nákupná plocha Avionu sa po otvorení novej časti predajne rozrástla na takmer 103-tisíc štvorcových metrov.
„Sme veľmi radi, že v Avione máme vďaka dôvere módneho reťazca H&M najväčšiu predajňu tejto obľúbenej značky na Slovensku. Nájomník efektívne využil nadzemný priestor pre rozšírenie svojej ponuky,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka Avion Shopping Park.
V roku 2015 sa vďaka modernizácii najstaršej stredovej časti centra za 5 miliónov eur zmenil interiér a technológie ako napríklad ozvučenie, osvetlenie či klimatizácia Avionu. Hlavné vchody do centra získali nové, lepšie viditeľné označenie. Komfort pri vstupe do podzemných garáží zaisťuje vodičom nové zastrešenie a výraznejšie osvetlené vstupy.
Modernizáciu realizovalo nákupné stredisko za plnej prevádzky, pracovalo sa výlučne v nočných hodinách. „Vďaka prestavbe získali niektoré predajne nové vyššie výklady, ktoré značkám umožňujú lepšiu prezentáciu a väčšiu viditeľnosť v rámci centra,“ dodala A. Aujeská.
Modernizáciu zrealizovalo v minulom roku aj osem predajní z celkových 172 nájomníkov centra.