Slovenská úspešná firma GymBeam získala investíciu v hodnote šesť miliónov eur. TREND o tom informovala investičná platforma Crowdberry s tým, že ide o najvyššiu investíciu v histórii Slovenska na trhu e-commerce.
Do GymBeam investovali súkromní investori z platformy Crowdberry a SIH (Slovak Investment Holding). Po šiestich rokoch je košická spoločnosť GymBeam nie len najrýchlejšie rastúcou značkou pre aktívny a zdravý životný štýl v regióne strednej a východnej Európy.
Do e-commerce odvetvia prináša inovácie, vďaka ktorým sa z Košíc stáva významná križovatka, odkiaľ sa denne vyexpeduje viac ako štyritisíc balíkov. Firma sa za pomerne krátke obdobie života vypracovala z 2,5 miliónového obratu v roku 2015 na vyše dvadsať miliónov eur v minulom roku, pričom vlastné značky tvoria takmer 60 percent tržieb.
Globálna značka
Ďalším cieľom spoločnosti do roku 2024 je podľa jej zakladateľa dosiahnutie obratu viac ako 100 miliónov eur s pokrytím 160 miliónov populácie v strednej a východnej Európe.
„Máme ambíciu stať sa vedúcou značkou na všetkých trhoch strednej a východnej Európy. Investíciu využijeme na modulárnu automatizáciu distribučného centra, máme v pláne vybudovať nové vývojové centrum,“ hovorí Dalibor Cicman, zakladateľ spoločnosti GymBeam.
Ten ďalej dodáva, že pre vlastné produkty, otvorili odberné a reprezentačné miesta v Budapešti a v Prahe.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?