Najväčšiemu fitness e-shopu v regióne strednej a východnej Európy sa vlani veľmi darilo. Spoločnosť uzatvorila rok 2021 s tržbami 54,4 milióna eur bez DPH a EBITDA tri a pol milióna eur, čo predstavuje ročný nárast o 52 percent a EBITDA o 280 percent. Firma nepoľavuje ani v tomto roku a za prvý kvartál dosiahla tržby 21,5 milióna eur a EBITDA 1,1 milióna. GymBeamu sa tak podarilo prekonať tržby o sedem a pol percenta v porovnaní s plánom a EBITDA o 450 percent.
„V prvom kvartáli sme plánovali EBITDA len okolo 200-tisíc eur, nakoľko sme investovali 1,2 milióna do veľkej televíznej kampane. V každom kvartáli plánujeme dosiahnuť EBITDA na úrovni viac ako jeden milión eur,“ uviedol Dalibor Cicman, CEO GymBeamu. Firma zároveň prezradila, že za prvých 52 dní z druhého kvartálu roka 2022 dosiahla o 14 percent vyššie tržby ako plánovala.
Rast aj na Ukrajine
Zaujímavosťou je, že v posledných kvartáloch GymBeam nezaznamenal pokles na žiadnom z trhov, na ktorých pôsobí. Najpomalšie však rástol slovenský trh, a to len o desať percent ročne. Firma uvádza, že na tomto trhu naráža na horné hranice efektivity, čo je spôsobené spontánnou znalosťou značky (30 percent populácie) alebo podporenou znalosťou (70 percent).
Čítajte ďalej s predplatným TRENDU
Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?