Ako uviedol generálny riaditeľ automobilky Jean-Philippe Imparato, „z viac ako 40-tisíc objednávok na nový model je až polovica na verziu e-208. V rámci predobjednávok ide zhruba o štvrtinu na nový elektrický model”, uviedol pre portál Automotive News Europe.

Ziskový model

Dodal, že hoci je nateraz ešte priskoro prisudzovať elektromodelu úspech, očakávania automobilky boli už prekonané a objemy to potvrdzujú. Ako ďalej uviedol, odhaduje, že objednávky na nový elektrický model môžu dosiahnuť až 20 percent z celkovej produkcie modelu 208, ktorá je plánovaná na zhruba 300-tisíc áut ročne.

Elektrických verzií by sa tak na cesty mohlo z ročnej produkcie „dvesto-osmičiek” dostať až šesťdesiattisíc. Podľa šéfa automobilky už pri desiatich percentách objednávok sa výroba elektrického modelu dostáva do zisku.

Zároveň na prilákanie zákazníkov k modelu e-208 sa Peugeot sústreďuje na argumentáciu celkovými nákladmi pri vlastníctve vozidla a to v porovnaní aj s benzínovými modelmi toho istého radu.

Trnava bojuje o ďalší model

Trnavská automobilka investovala 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa