„Múdra malá taška.“ Tak sa volá plastová taška, ktorú pre Pumu navrhol známy dizajnér Yves Béhar (navrhol dizajn otvorenej hracej konzoly Ouya či poloautomatický stroj na sódu SodaStream Source). Topánky sa do červených tašiek na viac použití vkladajú v jednoduchom kartónovom ráme, čo znižuje spotrebu papiera.

„Puma uviedla na trh inovatívny obal pre obuv, ale u našich zákazníkov nezafungoval," povedal nemeckému denníku WirtschaftsWoche šéf podniku Björn Gulden.

Podľa hovorkyne firmy sa tašky s topánkami skladajú horšia ako v papierových škatuliach. Naviac je do nich ťažšie dať späť topánky, ktoré si zákazník vyskúšal. Spoločnosť sa preto rozhodla vrátiť škatule, no vyrábať ich chce len z recyklovaného papiera.

Puma je tretím najväčším výrobcom športového oblečenia a obuvi na svete za konkurentmi Nike a Adidas, za ktorými v posledných rokoch čoraz viac zaostávala. Firma sa teraz snaží vylepšiť si imidž rozsiahlymi investíciami do marketingu a sponzorstva.