Vlani pritom pokračovala vo svojej expanzii na slovenskom trhu, keď v jej sieti pribudli ďalšie štyri predajne a ich celkový počet stúpol na 59. Firma súčasne eviduje aj nárast počtu zamestnancov o vyše šesť percent na 365 ľudí.
Rozširovanie pobočkovej siete Deichmann plánuje aj v roku 2015. Pribudnúť by mali ďalšie štyri kamenné predajne. Ďalší rast si spoločnosť sľubuje aj od svojho internetového obchodu, ktorý na Slovensku spustila v polovici februára minulého roka.
Firme sa darí aj v Česku, kde jej vzrástol obrat o deväť percent na 2,28 miliardy korún (83 miliónov eur), a to predovšetkým vďaka piatim novo otvoreným pobočkám. Zisk spoločnosť neuviedla.
Firma má aktuálne v Česku 105 predajní a zamestnáva 623 ľudí, čo je o 27 viac oproti roku 2013. Tento rok plánuje otvoriť ďalších šesť predajní.
Skupina Deichmann vstúpila na slovenský trh v roku 2004, keď otvorila svoju prvú predajňu v Košiciach. Skupina Deichmann, ktorá je stále rodinným podnikom, je pritom zastúpená v 24 krajinách, kde prevádzkuje 3 600 predajní.
Hrubý obrat celej skupiny, ktorá zamestnáva zhruba 36-tisíc pracovníkov, v minulom roku dosiahol 4,9 miliardy eur, keď celkovo predala 172 miliónov párov obuvi.