O predajnej sieti Jysk možno hovoriť aj ako o dánskej Ikei. Retailovej sieti s tovarom do domácnosti sa na Slovensku výrazne darí a jej hospodárske výsledky sa zlepšujú každý rok.

Nenarušila to ani pandémia a nepriaznivé vplyvy koronakrízy. Naopak spoločnosti Jysk sa v tomto období na tunajšom trhu výrazne dobre darilo. Potvrdzujú to aj najnovšie zverejnené výsledky za minulý rok. Hoci je dánsky majiteľ rozkročený vo viacerých oblastiach biznisu, sieť predajní Jysk s tovarom do domácnosti je naďalej jeho prioritou a pomáha k tomu aj podnikanie na Slovensku.

Rekordný zisk

Pandémia nového koronavírusu zasiahla sieť Jysk v jednotlivých krajinách odlišne, čo je jasne vidieť aj na výsledkoch.

„Najväčším trhom je Nemecko, kde má Jysk takmer tisícku predajní a zároveň to bola jedna z krajín, kde zatvorenie nepotravinárskeho maloobchodu trvalo najdlhšie. To znamená, že obrat v Nemecku sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom znížil. Na druhej strane sme výrazne zvýšili obrat v Škandinávii, Anglicku, Írsku, Belgicku a v mnohých krajinách východnej a strednej Európy, čo viac ako vyrovnalo pokles v Nemecku,“ hovorí Jan Bøgh, šéf skupiny LLG A/S, ktorá je vlastníkom  retailovej siete.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa