Sú zo Slovenska, špecializujú sa na dizajnové ponožky a obe majú za sebou náročné obdobie. To je spoločná črta značiek Dedoles a Fusakle, ktoré sa predbiehajú v tom, koľkých Slovákov obujú do svojich výrobkov.

Zákazníci šetria

Hospodárske výsledky spoločnosti Eric SK, ktorá stojí za značkou Fusakle, naznačujú, že minulý rok bol náročný, nakoľko sa spoločnosť po rokoch v zisku ocitla vo výraznej strate, ktorá presiahla 789-tisíc eur. V roku 2020 pritom firma vykázala zisk na úrovni takmer 1,3 milióna eur. Pokles zaznamenala aj pri tržbách. V roku 2021 dosiahla rekordné tržby, ktoré presiahli deväť miliónov eur, no vlani klesli o 24 percent na 6,83 milióna eur.

„Po pandémii a vojne na Ukrajine nasledovala vlna inflácie a zdražovania. Výrazne sa zmenilo nákupné správanie zákazníkov, prehodnocovali všetky nevyhnutné nákupy. Po pandémii sa tiež výrazne znížila návštevnosť nákupných centier, kde sme mali prevádzky,“ objasnila výsledky pre agentúru SITA Zuzana Srnánková z marketingového oddelenia spoločnosti, ktorá stojí za Fusaklami.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa