Nový produkt má patriť do skupiny nápojov, ktoré obsahujú japonskú pálenku šóčú a ochutenú perlivú vodu. Veľmi populárne sú práve v Japonsku. Trhu s týmito nápojmi teraz dominujú japonské značky, napríklad Strong Zero, Highball Lemon či Slat.
„Je to nápoj v plechovke a obsahuje alkohol. Zvyčajne sa vyrába z destilátu zvaného šóčú a perlivej vody s nejakou príchuťou,“ uviedol prezident japonskej súčasti Coca-Coly Jorge Garduňo. „Doteraz sme v kategórii nápojov s nízkym obsahom alkoholu neexperimentovali, toto je však príklad toho, ako pokračujeme v skúmaní príležitostí mimo naše kľúčové aktivity,“ dodal.
J. Garduňo prípravu nového nápoja označil za unikátny krok v histórii podniku. Upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojov sa pravdepodobne obmedzí len na Japonsko. Nespresnil však, kedy by sa mal nový produkt na japonskom trhu objaviť.