Coca-Cola sa dlhodobo snaží komunikovať posolstvo, že šíri šťastie a radosť. „Väčšina publika navštevuje našu webovú stránku cez mobilné zariadenia. Emotikony sa stali druhým jazykom mladých spotrebiteľov. Usúdili sme, že je to výborná príležitosť ako sa lepšie prepojiť s touto demograficky najdôležitejšou skupinou zákazníkov,“ cituje portál AdWeek.com šéfa portorického zastúpenia Coca Coly Alejandra Goméza.
Výber nevšednej domény .ws vysvetľuje marketingová agentúra DDB tým, že klasické .com, .net alebo .org neakceptujú emoji znaky. Z prieskumu domén vyšla najlepšie práve .ws, nakoľko túto kombináciu písmen možno vnímať ako skratku výrazu „We smile“ (v preklade usmievame sa).
Tichomorská lokalita zapadá do „konceptu šťastia“ Coca-Coly. Obyvatelia Samoy vraj sami o sebe hovoria „Fiafia Samoa“, čo znamená Šťastná Samoa.
Emoji sa škeria na okoloidúcich na portorických uliciach napríklad z veľkoplošných bilbordov. Po zadaní emoji adresy do internetového prehliadača je používateľ presmerovaný na špeciálnu stránku Coca-Coly nazvanú Emoticoke.com. Spotrebiteľ sa tu môže zaregistrovať do súťaže o vlastnú emoji webovú adresu.
Emoji sú doslova obrázkové znaky, ktoré pochádzajú z Japonska. Na svetových počítačoch sa podľa portálu Živě.cz používajú od konca 90. rokov minulého storočia. Sú to vlastne emotikony špeciálnej kategórie, spravidla štylizované do japonského popartu – pestrofarebné a napríklad v chate reprezentované klasickými obrázkami.