Tento projekt je súčasťou opatrení v boji proti daňovým podvodom. Nový systém so sebou prináša viacero výhod.

Čo je eKasa a prečo ju treba mať?

0800 100 001

eKasa pre každého

Od roku 2012 zaviedla finančná správa desiatky opatrení, ktoré majú zabrániť daňovým podvodom. Pre podnikateľov v oblasti HORECA – hotely, reštaurácie kaviarne - to znamená zásadnú zmenu a naďalej si už nebudú môcť vybrať z dostupných napojení na systém finančnej správy. Od 1. apríla 2019 sa musia k systému pripojiť všetky novovzniknuté prevádzky a nové pokladnice. Všetky ostatné subjekty tak museli urobiť do 30. júna 2019. Od 1. júla 2019 musia byť na systém eKasa celoplošne napojení všetci podnikatelia, hoci niektorí dostali odklad do začiatku januára 2020.

Čo je eKasa a prečo ju treba mať?

0800 100 001

Moderné riešenie a jeho benefity

Vďaka rozhodnutiu finančnej správy sa z elektronických registračných pokladníc (ERP) stali  online registračné pokladnice (ORP). Hoci sa takýto prechod môže zdať ako komplikácia, nie je to pravda. Vďaka eKase sa stane minulosťou nielen denná uzávierka, ale aj povinná uzávierková kniha. Výhodou je, že eKasou môže v tomto prípade byť nielen klasická elektronická pokladnica, ale aj tablet, mobil, počítač, ale  aj virtuálna registračná pokladnica.

Čo je eKasa a prečo ju treba mať?

0800 100 001

Zároveň je poskytovateľov tejto služby niekoľko a okrem bežných dodávateľov existujú aj firmy, ktoré svojim klientom prinášajú nezanedbateľné benefity. Patrí medzi ne aj firma Solitea, ktorá má v portfóliu svojich IT produktov eKasu Markeeta, ktorá umožňuje najrýchlejšiu a najjednoduchšiu obsluhu bez zdržaní, kvalitu za nízku cenu a najdlhšiu záruku.

Solitea ponúka prechod na eKasu zadarmo, čo znamená, že poplatky pre podnikateľov sa zbytočne nenavýšia. Prvej tisícke venujú 50eur, čo znamená, že celková investícia sa bude rovnať nule.