M. Tůma pôsobil v cestovnej agentúre Invia od počiatku jej vzniku a významne sa podieľal na budovaní značky, posledných 14 rokoch na pozícii marketingový riaditeľ.

„Budem sa plne snažiť využiť svoje doterajšie skúsenosti a zachovať vynikajúce vzťahy s cestovnými kanceláriami, ktorých zájazdy ponúkame, a zároveň sa pritom sústrediť na vylepšovanie služieb pre zákazníka. Tomu chceme ponúknuť možnosť byť s nami v kontakte v priebehu celého online nákupu zájazdu aj počas toho, keď bude cestovať. Zároveň si zákazník bude môcť zostaviť aj vlastné balíčky podľa jeho vlastných cestovateľských predstáv, a to pohodlne z domova online,“ naznačuje M. Tůma nové plány skupiny pre najbližšie obdobie rozvoja.

V roku 2016, keď sa česká Invia stala prvým e-travel prírastkom do portfólia skupiny Rockaway, operovala okrem Česka aj v Poľsku, Maďarsku a na Slovensku. Neskôr v tom istom roku sa do portfólia k Invii pripojili aj cestovné portály pôsobiace v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku a zrodila sa Invia Group.

V roku 2017 dochádzalo ku konsolidácii a stabilizácii celej skupiny pod vedením dočasného manažmentu. Weby Invia Group navštívilo v minulom roku 200 miliónov návštevníkov a so spoločnosťou vycestovali tri milióny zákazníkov. Skupina predala 2,2 milióna leteniek.