„Dvojlitrové balenie prestávame vyrábať, pretože už neumožňuje pokryť rôzne spotrebiteľské príležitosti pri konzumácii nápojov,“ dodala hovorkyňa. „Staré balenie končí teraz v marci a očakávame dopredanie najneskôr v apríli.“ Firma chce dopredaj podporiť zľavami.
Celosvetovo spoločnosť Coca-Cola teraz predáva veľkú časť svojich stáčacích pobočiek a plniarní, aj keď predtým investovala do modernizácie, aby zlepšila ich výkonnosť. Po dokončení predaja sa chce zamerať na nové produkty a propagáciu značky. Chce napríklad viac predávať nápoje s umelými sladidlami.
Najväčšiemu svetovému výrobcovi nealkoholických nápojov Coca-Cola klesol v minulom štvrtom štvrťroku čistý zisk na 550 miliónov dolárov z predvlaňajšej hodnoty 1,24 miliardy dolárov. Prepad spôsobili mimoriadne náklady spojené s baliarňami v Severnej Amerike. Nižšie boli aj príjmy, ktoré klesli siedmy štvrťrok za sebou, prekonali však očakávania analytikov.